FAQs

BETALINGER OG RABATTER/KAMPAGNER

Hvilken type betalinger accepterer I?
Vi accepterer betaling med Visa, Mastercard og American Express.
Vi accepterer betaling med PayPal så vel som alternative betalingsmetoder, der er populære i et givent land.
Hvordan kan jeg foretage min bestilling?
Den eneste måde at foretage en bestilling på er via vores webside. Vi modtager ikke bestillinger via e-mail eller telefon.
Skal jeg betale told eller skat på min bestilling?
Alle skatter og told vil være dækket af Military 1st.
Jeg har en rabatkode, hvordan kan jeg anvende den?
Indtast din rabatkode i det anviste felt ved kassen. Sørg for at den rabatkode, du anvender, er gyldig og relevant for den varer, du køber.
Tilbyder i studenter- eller militærrabat/tjenesterabat?
Desværre tilbyder vi ikke nogen rabatter.

INDKØB

Er jeres webside sikker?
Du kan foretage indkøb sikkert på vores webside, da vi anvender SSL-certifikat for at sikre krypteret forbindelse. Du kan også besøge vores TRUSTPILOT-side og tjekke os ud!
Modtager jeg bekræftelse via e-mail, når jeg har foretaget mine indkøb?
Ja, det gør du. Den vil indeholde adressen, du valgte som leveringsadresse og andre brugbare oplysninger.
Du bør altid modtage en bekræftelse via e-mail efter succesfuldt at have foretaget en bestilling. Hvis du ikke har modtaget nogen, så tjek din spam mappe og/eller kontakt os.
Jeg har problemer med websiden, hvad skal jeg gøre?
Hvis du har problemer med websiden, så forsøg en af mulighederne nedenfor først, før du kontakter os:
  • Ryd din browsers cache
  • Brug din browser i incognito-tilstand
  • Brug en anden browser
  • Brug en anden enhed
  • Genstart din enhed
  • Hvornår bliver min bestilling behandlet?
    Vi bestræber os på at behandle alle bestillinger på den hurtigst mulige måde. Bestillinger bliver behandlet og afsendt inden for 24 timer fra de er afgivet.
    Kan jeg ændre leveringsadresse/farve/størrelse/leveringsmetode efter bestillingen er afgivet?
    På grund af den hastighed, vi behandler og afsender bestillinger med, er det usandsynligt, at vi er i stand til at ændre adressen eller farve/størrelse/leveringsmetode før bestillingen er afsendt.
    Du kan alligevel forsøge at kontakte os, så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.
    Det er dog meget vigtigt at tjekke, at alting er korrekt, før du trykker på "bekræft køb"-knappen.
    Kan jeg annullere min bestilling, når jeg har foretaget den?
    På grund af den hastighed, vi behandler og afsender bestillinger med, er det usandsynligt at vi er i stand til at annullere ordren, inden den bliver sendt ud.
    Du kan alligevel forsøge at kontakte os, så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.
    Har I nogen butikker, jeg kan besøge og prøve tingene på?
    Vi er desværre udelukkende kun en online butik. Udover vores hovedkontor, der er lukket for offentligheden, har vi ikke nogen fysisk butik, du kan komme og besøge.

    LEVERING

    Vil jeg modtage en notifikation, når min bestilling er sendt ud?
    Ja, du vil modtage en notifikation via e-mail, når din pakke er blevet sendt ud.
    Hvilken leveringsservice anvender i?
    Vi anvender forskellige udbydere, så din pakke kan nå frem så hurtigt som muligt.
    Hvis du har brug for yderligere information, kan du kontakte os.
    Hvor lang tid går der, før min bestilling bliver leveret?
    Se afsnittet Levering og retur på vores hjemmeside.
    Hvordan kan jeg spore min pakke?
    Afhængigt af hvilken serviceudbyder, der bruges, kan du muligvis spore din forsendelse. Hvis du ikke har modtaget sporingsoplysninger, så kontakt os.
    Jeg har ikke modtaget min pakke og den burde være ankommet nu. Hvad skal jeg gøre?
    Før du kontakter os råder vi dog til at spørge naboerne og på det lokale postkontor om pakken er blevet afleveret hos en af dine naboer eller bragt tilbage til postkontoret.
    Hvis du har tjekket de førnævnte steder og pakken ikke er fundet, så kontakt os via vores online chat eller e-mail. Sørg for at have den fulde adresse og ordrenummer klar.
    Bemærk, at hvis varerne ikke leveres på den forventede dato, bør du underrette os om en sådan manglende levering inden for 28 dage efter afsendelsesdatoen.

    RETURNERING OG BYTTE

    Kan alle varer returneres?
    Du kan returnere alle varer, så længe de stadig kan sælges igen i perfekt stand, med alle mærker på og indpakningen intakt.
    Den eneste undtagelse, med mindre det er defekt, er undertøj, der har været båret på kroppen. Please note that face masks are non-returnable and non-refundable for reasons of health and safety. Dette ændre ikke på dine lovmæssige rettigheder.
    Hvor lang tid har jeg til at returnere de bestilte varer?
    90 dage fra levering.
    Skal jeg betale for returforsendelse (internationale fra inden for EU, USA, Canada, Hong Kong, Australien eller New Zealand)?
    Ja, kunden er ansvarlig for udgiften ved returnering af varen til os. Besøg venligst vores returneringsportal for at oprette en returlabel.
    Skal jeg betale forsendelse for returnering?
    Ja, kunden er ansvarlig for udgiften ved returnering af varen til os. Du kan anvende en kurer efter eget valg, men vi tilråder kraftigt at sende pakken med en kurerservice med pakkesporing.
    Er der nogen specielle instruktioner jeg skal følge, når jeg returnerer mine varer?
    Blot følg instruktionerne, der findes på følgesedlen. Det er tilrådeligt at skrive dit ordrenummer uden på pakken på et synligt sted for nemmere identifikation.
    Jeg har modtaget et forkert/defekt produkt. Hvad skal jeg gøre nu?
    Hvis du har modtaget et forkert produkt, skal du kontakte os via e-mail ved at sende os et billede af hele produktet og et billede af fabrikantens mærke med klart og tydeligt produktreferencenummer.
    Hvis du har modtaget et defekt produkt, sal du kontakte os via e-mail ved at sende os et billede af hele produktet og et billede af fabrikantens mærke med klart og tydeligt produktreferencenummer.
    Når vi modtager de relevante billeder, vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig med problemet.
    Jeg har returneret min varer for refundering. Hvor længe skal jeg vente på at få mine penge tilbage?
    Jeg har returneret min varer for en ombytning. Hvor længe skal jeg vente på at få mine nye varer?
    Ombytningen bliver behandlet, når vi modtager din pakke. Din ombyttede vare burde ankomme inden for 14 hverdage.
    Behøver jeg at foretage en ny bestilling, hvis jeg ønsker en ombytning?
    Nej. Vi kan bytte varer til en anden størrelse/farve ved modtagelse af pakken (afhængigt af tilgængelighed). Læg mærke til, at hvis der er forskel på prisen, kan vi ikke behandle en ombytning.
    Hvilken tilstand skal varen have for at blive accepteret retur?
    Vi kan kun modtage produkter, der er i stand til at blive solgt igen, med alle mærker på og med deres indpakning intakt.
    Varer der ikke møder de ovennævnte krav kan ikke accepteres.

    PRODUKTINFORMATION

    Er der størrelsesguider til jeres varer?
    Ja, de fleste af vores produkter har en størrelsesguide, der burde hjælpe dig med at vælge den størrelse, der passer dig bedst.
    Hvor kan jeg finde information om varelager? Er der en påmindelsesmulighed for varelager?
    Hvis du ønsker at få besked om, hvor meget vi har på lager af et specifikt produkt, så kontakt os via chat eller e-mail.
    Hvis den vare, du er interesseret i, ikke er på lager på nuværende tidspunkt, kan du indstille en påmindelsesmulighed så du bliver informeret, når varen igen er på lager.
    Jeg vil gerne foretage en større bestilling hos jer, er det muligt?
    Ved specifikke, større bestillinger eller ved varer, der er midlertidigt udsolgt, kan du kontakte os via e-mail og give os referencenummer på produktet eller et link til produktet.

    MIN KONTO

    Hvordan tilmelder jeg mig?
    Anvend Registreringsformularen på vores webside for at oprette din egen Military 1st-konto.
    Kan jeg oprette og gemme ønskelister på med min konto?
    Ja, du kan oprette og gemme en ønskeliste, du kan se, når du logger ind på din konto.
    Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?
    Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev ved at indtaste din e-mail i nyhedsbrevsfeltet.
    Jeg kan ikke logge ind, hvad skal jeg gøre?
    Undersøg først, om du er ved at logge ind på den samme regionsspecifikke webside som din konto er registreret på.
    Hvis du har problemer, selvom du er på den rigtige webside, anbefaler vi, at du ændrer din adgangskode ved at anvende "skift adgangskode"-knappen. Du burde modtage en e-mail til ændring af adgangskode. Den kan godt ende i din spam-mappe, så vi anbefaler, at du ser efter der, inden du kontakter os.